Щодня життя підкидає нам чимало питань й проблем, які вимагають наших відповідей та ефективних рішень. Для цього слід увімкнути критичне мислення – це особливо результативний спосіб.
Всі ми знаємо, що діти – допитливі від природи та прагнуть пізнавати світ. Вони здатні висувати дуже багато оригінальних ідей. Тому головне завдання вчителя на уроці чи у проектній роботі – бути в першу чергу помічником, що стимулює учнів до пошуку інформації, пізнанню та осмисленню нового, генеруванню власних ідей.
Для того, щоб розвивати у дітей критичне мислення, 27 жовтня вчителі початкових класів Артемук Н.Ф. та Сидоренко О.С. взяли участь у другому модулі тренінгу-практикуму, присвяченому детальному опрацюванню методів розвитку критичного мислення учнів та покроковому конструюванню продуктивних уроків.
Педагогам вдалося удосконалити свої уявлення щодо технології розвитку критичного мислення та особливостей інтерактивного навчання;
свідомо добирати методи для кожного етапу свого уроку, опанувати покрокову методику застосування окремих методів і вміння розвивати у дітей навички свідомої роботи з інформацією.
Links:
[1] http://gymnasium18.lutsk.ua/sites/default/files/images/45035677_524851111323462_2626044477671735296_n_2.jpg
[2] http://gymnasium18.lutsk.ua/sites/default/files/images/45043824_278274319490632_1703254660883677184_n_0.png
[3] http://gymnasium18.lutsk.ua/sites/default/files/images/45136203_473224366506001_1710476356334125056_n_1.jpg